مادر، ببين جونم به لب اومده
مادر ، چرا؟ مدينه با ما بده
تو اين كوچه دوباره
يه خونه رو سوزوندن
منو با دستِ بسته
رو خاكا مي كشوندن
يه ابا عبد ا... پي مركب
يه اباعبد ا... زيرِ مركب
واي از دلِزهرا(س)
واي از دلِزينب(س)
***
مادر، تو حُجره دست و پا مي زنم 2
مادر ، تو رو صدا مي زنم
يه روزِ خوش نديدم
مي دوني تو مدينه
به دادِ غربتِ من
رسيده زهرِ كينه
يه ابا عبد ا... رفته از حال
يه اباعبد ا... تهِ گودال
واي از دلِزهرا(س)
واي از دلِزينب(س)
***
ارباب ، ازت فقط اينه خواهشم
اي كاش ، عرفه كربلائي بشم
خبر مي ده به عالم
نسيمِ پرچمِ تو
دو ماهِ ديگه از راه
مياد مَحَرََّمِ تو
يا ابا عبد ا... شاهِ بي سر
يا اباعبد ا... زيرِ خنجر
واي از بدنِ تو
واي از كفنِ تو
سعيد پاشازاده
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۱/۰۶/۲۶ساعت ۸:۴۴ ق.ظ  توسط علي اكبر رادمنش احسني
|