قراب: شفر مانند رایکوف است

عضو هیات مدیره استقلال می گوید که سرمربی المانی این تیم باعث شده تا بازیکنان برای پیراهن تیم بجنگند.

به گزارش "ورزش سه"، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه درباره شرایط آبی پوشان گفت: شرایط استقلال در حال حاضر به شکلی است که تیم در آرامش کامل به سر می برد. حمایت کامل از تیم انجام می شود تا بازیکنان و مربیان به کار خود برسند و آرامش در تیم داشته باشیم. نتایج استقلال در این مدت نشان می دهد که مجموعه درست کار می کند و موفقیت استقلال به دلیل موفقیت در کار گروهی میان تمام ارکان باشگاه است.


وی افزود: مطمئن باشید استقلال روند رو به رشد خود را همچنان ادامه می دهد. تیم خوب و جوان و با انگیزه ای داریم که همچنان پیشرفت می کند.


پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تاثیر حضور شفر در استقلال، عنوان کرد: شفر یک مربی آلمانی است و نظم آلمانی ها زبان زد است. ایشان به شکلی برنامه ریزی کرده که همه برای بازی کردن می جنگند و تلاش می کنند تا خود را نشان دهند. شفر به تیم روحیه داده و به خوبی توانسته حس رقابت را به بازیکنان منتقل کند تا همه برای تیم بجنگند. همه در تمرین تلاش می کنند تا خود را به ترکیب برسانند. تغییر پست و گلزنی چشمی در دیدار قبل نشان داد که این بازیکن توانایی بالایی دارد و در هر پستی که قرار بگیرد، با تمام توان برای تیم می جنگد. وریا غفوری این روزها عملکرد بسیار خوبی دارد و قربانی نیز خود را در خط حمله پیدا کرده است. همچنین نورافکن نیز به خوبی روند پیشرفت خود را ادامه می دهد.


 
او ادامه داد: شفر به تیم ما نظم داده است و همه امیدواریم که در بازی های بعدی نیز بتوانیم نتیجه بگیریم تا به رده های بالای جدول برسیم. به اگر و اما فکر نمی کنیم و خودمان به دنبال نتیجه گرفتن هستیم و مطمئن هستیم که به رده های بالای جدول می رسیم. مطمئنا آقای شفر بیش از همه امیدوار است که نتیجه بگیریم و باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می کند.


 
عضو هیات مدیره استقلال درباره حمایت هواداران از تیم، خاطر نشان کرد: مطمئن باشید در بازی های تهران استقبال به مراتب بیشتری انجام می شود. هواداران فوتبال زیبا و پر گل نگاه می کنند که در گذشته های دور شاهد آن بودیم اما در سال های گذشته نتوانستیم نظر هواداران را جلب کنیم. شفر توانسته با جمع کردن تیم کاری کند که همه خوب بازی کنند. تصمیمات شفر مرا به یاد رفتارهای رایکوف می اندازد که یک انقلاب در استقلال ایجاد کرده است.


 
قراب با بیان این نکته که باید از استقلال در برابر حاشیه ها مراقبت کنیم، تصریح کرد: تیم ما روز به روز بهتر می شود. ما باید مواظب باشیم که حاشیه ها به تیم لطمه نزند و با همکاری با یکدیگر تیم را رو به جلو ببریم. آقای افتخاری و اعضای هیات مدیره به خوبی تیم را پشتیبانی می کنند و باشگاه استقلال چه در تیم و چه از نظر اداری به سامان رسیده است. پیشکسوتان از روند تیم راضی هستند و همه این روزها از روند تیم تعریف می کنند.


 
قراب در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در جام حذفی به قهرمان دست پیدا کنیم تا باعث خوشحالی هواداران شویم. از شفر و بازیکنان تشکر می کنم که جواب اعتماد هیات مدیره و هواداران را دادند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.


برچسب‌ها: استقلال شفر قراب ورزش سه
+ نوشته شده در  شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ساعت ۱۰:۵۵ ق.ظ  توسط علي اكبر رادمنش احسني   | 

موبایل‌تان را بالاتر بگیرید بهتر آنتن می‌دهد؟/ بررسی علمی یک عادت قدیمی

دانش > فناوری - حتما شما هم دیده‌اید که خیلی‌ها وقتی موبایل‌شان آنتن نمی‌دهد آن را بالاتر یا به سمت آسمان می‌گیرند. ولی واقعا این کار قدیمی باعث می‌شود که میزان آنتن‌دهی گوشی افزایش پیدا کند؟

 

به گزارش خبرآنلاین،دکتر لین ژونگ  استاد دانشگاه  رایس در آمریکا  اعلام کرده که ماهیت امواج موبایل به شکلی نیست نیست که در اختلاف ارتفاع نیم متری و مثلا با بالا گرفتن موبایل توسط شخص تغییری در کیفیت یا قدرت  آنتن‌دهی صورت بگیرد. امواج  موبایل در اطراف ما کاملاً همگن و یکنواخت هستند.

بر این اساس بالا گرفتن موبایل عملا کاری بیهوده است و معلوم نیست چرا این عادت در میان مردم به وجود آمده است. شاید این عادت از زمان رادیوهای قدیمی باقی مانده است! در مقابل بالا گرفتن نیم‌متری موبایل اما حرکت کردن و جابجایی مکانی تاثیر بسیار بهتری در آنتن‌دهی دارد. گاهی یک تغییر مکان نیم‌متری هم می‌تواند جادویی باشد چون ساختمان‌های شهری تاثیر زیادی روی امواج موبایل دارند. به همین خاطر است که گاهی وقت جلوی پنجره می‌روید آنتن موبایل‌تان تقویت می‌شود. 


برچسب‌ها: موبايل
+ نوشته شده در  شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ  توسط علي اكبر رادمنش احسني   | 

سریع‌ترین مرورگرموبایل کدام است؛ کروم؟ فایرفاکس؟ اِج یا سامسونگ؟

فناوری اطلاعات > نرم افزار - با ورود مایکروسافت اِج به دنیای مرورگرهای اینترنتیِ موبایل، داستان سریع‌تر بودن، وارد فاز تازه‌ای از رقابت میان کمپانی‌ها شده است.
 

به گزارش خبرآنلاین، سنجش‌گرهای استاندارد هر کدام بر اساس تعاریف خاص خود سریعتر بودن را لحاظ می‌کنند که در این میان فون ارنا چهار شاخص معروف Speedometer، JetStream،MotionMark و Basemark Web 3.0  را مورد مقایسه قرار داده است.

شاخص اسپیدومتر آزمون مصنوعی برای محاسبه پاسخ به برنامه‌های وب است. جت استریم کیت موسوم به Browserbench را در خود جای داده و ویژگی های پیشرفته جاوااسکریپت مانند 3D را مورد آزمون قرار می دهد.موشن مارک، گرافیک را سنجش می‌کند. بیس مارک نیز جاوااسکریپت، وی جی ال 2 و ... را مورد آزمون قرار می‌دهد.

در این تست گوشی نوت 8 مبنای آزمایش قرار گرفت و نسخه مرورگر سامسونگ 6.2، کروم 63، فایرفاکس 57 و اولین نسخه مایکروسافت اج مورد مقایسه قرار گرفتند.

موزیلا می‌گوید از نسخه جدید کوآنتوم در مرورگر موبایل خود بهره گرفته که باعث کمتر مصرف کردن انرژی می‌شود. نسخه کروم که کاربران دسکتاپ تجربه چرخش بیش از حد فن و سی پی یو را دارند، همچنان در نسخه موبایل خیلی رده بالا محسوب نمی‌شود.

مرورگر سامسونگ در اغلب شاخص‌ها بالا است اما برخی فناوری‌های جدید را پاسخگو نیست. مایکروسافت اج نیز سرعت قابل قبولی دارد البته تازه راهی بازار شده و قطعا بهتر هم خواهد شد.

در مجموع در شاخص اسپیدومتر مرورگر مایکروسافت برتر شناخته شد.

در شاخص جت استریم سامسونگ شماره یک شد.

در موشن مارک مایکروسافت اج بهتر از همه شد.

در بیس مارک نیز مایکروسافت شماره یک شد.

در مجموع مرورگر مایکروسافت اج در اغلب آزمون‌ها بهتر از بقیه شناخته شد و بنابراین می‌توان به عنوان سریع‌ترین مرورگر حال حاضر از آن یاد کرد.


برچسب‌ها: مرورگر, موزیلا فایرفاکس, گوگل کروم
+ نوشته شده در  شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ  توسط علي اكبر رادمنش احسني   | 

نام گوشی‌هایی که در مرحله دوم طرح رجیستری موبایل باید ثبت شوند

فناوری اطلاعات > ارتباطات - از ساعت 24 روز جمعه 8 دی ماه، برندهای گوگل، بلک بری و موتورولا مشمول طرح ثبت گوشی تلفن همراه می‌شوند.

 

به گزارش خبرآنلاین،اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیرامون اجرای مرحله دوم طرح ثبت گوشی‌های همراه موسوم به رجیستری بدین شرح است:

نظر به اجرای موفقیت‌آمیز مرحله اول طرح رجیستری و در راستای اهداف پیشگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه، تحقق حقوق مصرف‌کنندگان، واردکنندگان قانونی و فروشندگان مجاز و براساس تصمیمات متخذه در یازدهمین جلسه کمیته راهبری طرح رجیستری، مرحله دوم طرح از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی ‌ماه با مدل‌های گوشی تلفن همراه گوگل، بلک‌بری و موتورولا مشمول شروع می‌شود. سایر مدلها نیز متعاقباً در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند. پیش از این و از تاریخ ۱۴ آذرماه تمامی گوشی و تبلت‌های اپل مشمول طرح شده بودند.

بنابراین به کلیه دارندگان مدلهای گوشی فوق توصیه می‌شود تا تاریخ ذکر شده گوشی‌های موجود خود را فعال کنند و خریداران گوشی‌های مذکور نیز از تاریخ شروع طرح (۹۶/۱۰/۸) همانند گوشی‌های اپل قبل از فعال‌سازی با استعلام کد ۱۵ رقمی (IMEI) از طریق سامانه #۷۷۷۷* یا #۴* اصالت گوشی را استعلام و پس از اطمینان از ثبت گوشی نسبت به خرید آن اقدام کنند.


برچسب‌ها: طرح رجیستری
+ نوشته شده در  شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ  توسط علي اكبر رادمنش احسني   | 

راویان ٩ دی پس از ۸ سال چه می‏‎گویند؟

۹ دی لیله‌القدر انقلاب بود| همراهی هنجارشکنی داخلی با توطئه براندازی خارجی سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - مقامات و مسئولان کشوری و لشگری، از چند روز پیش به استقبال هشتمین سالگرد قیام ٩ دی رفتند و با گرامیداشت این روز، روایات مختلفی را از حضور حماسی مردم در سخنرانی‌ها و نشست‎های خود مطرح کردند. به گزارش خبرآنلاین، «انقلاب سوم» عنوانی بود که اکثر راویان ٩ دی بر این روز حماسی گذاشته‌اند. روزی که مردم ایران پس از حوادث بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 -که منجر به پیروزی محمود احمدی‎نژاد و حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی شد- و در پاسخ به اتفاقاتی که در عاشورای آن سال رخ داد، در جای جای ایران به پاخاستند. این روز همچنان به عنوان درس عبرتی برای همه سال‎های پیش‌روی سیاست ایران بازخوانی می‌شود. در چند روز منتهی به هشتمین سالروز ٩ دی، سخنرانی‌ها و نشست‌هایی با حضور چهره‎های مختلف سیاسی برگزار شد. در این مراسم‌ها که در بسیاری از استان‎ها و شهرستان‌های کشور انجام گرفت، سخنرانان بر روی یک موضوع واحد تاکید داشته و آن ادامه تلاش‌ها برای حفظ نظام اسلامی بود. آنان با تاکید بر اینکه در ٩ دی مردم ایران حماسه‌ای عظیم آفریدند و تمامی نقشه‌های آمریکایی - اسرائیلی را نقش برآب کردند، اعلام کردند که پس از آن روز همدلی و وحدت بین جامعه شکل گرفت که در نهایت منجر به افزایش امنیت ملی کشور و نظام شد. در بیانیه‌های مختلفی که از سوی ارتش، سپاه، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع به مناسبت گرامیداشت ٩ دی منتشر شده است، نهم دی را از بزرگترین حرکت‌های بعد از پیروزی انقلاب دانستند و تاکید کردند که تحرکات دشمنان داخلی و خارجی برای فتنه سازی‌های آینده را رصد و اجازه نخواهند داد آسیبی به مملکت برسد. اما این تنها بخشی از تحرکات سیاسیون در آستانه ٩ دی بود. همزمان با هشتمین سالروز حماسه‌آفرینی مردم ایران، شورای هماهنگی طی فراخوان عمومی اعلام کرد: مراسم بـزرگداشـت «حماسـۀ نهم دی ماه» در تمامی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهرهای سراسر کشور و در بیش از 1200 نقطه کشور با حضور پرشور و آگاهانه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: 9 دي
+ نوشته شده در  شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ساعت ۱۰:۷ ق.ظ  توسط علي اكبر رادمنش احسني   |